top of page

Kaarnikat ja lumentulo

Mie olin eilen taas jonku viitisen tuntia mettässä. Oli jotenkin tosi turha päivä kun tuntu, että mie vaan kävelen ja kävelen mutta marjoja ei löydy. Yritin siis sitä kaarnikkaa keräillä. Toki olin vähän eri paikassa, kuin mihin minun piti alunperin mennä, mutta tulipahan tarkistettua sekin. Tänään en ole mettään menossa, kertoi minulle säätiedotus, mutta onneksi huomiseksi on luvattu upeaa säätä!

Nyt sitten, jos joku on kiinnostunut ottamaan tähän semmoisen viikon rykäisyn että keräisi marjoja, niin mie voin luovuttaa tässä vaiheessa osan tilauksistani eteenpäin (ja voin vinkata niitä marjapaikkojakin). Mikäli ensi viikonloppuna tulee lumet, kuten se tällä hetkellä uhkailee, niin minulla ei oo mitään mahiksia saada kerättyä kaikkia loppuja tilauksia. Ois se kuitenki vaan hyvä, että nuo yritykset saisivat ne marjat, mitä ovat tilanneet.

Tämän sadepäivän mie aion hyödyntää elämää edistäviin toimenpiteisiin, eli kouluhommiin, te-palveluihin tutustumiseen ja koirien kouluttamiseen.

Metsässä n. 4-5 tuntia

Eilisen päivän saldo n. 7 litraa kaarnikkaa, lisäksi vähän puolukkaa

Päivän palkka n.16€ (Kaarnikka muuten painaa enemmän kuin puolukka)

bottom of page